سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود کلیپ فیلم و آهنگ خفن موبایل دوربین مخفی جالب و ..
شما می توانید در این وبلاگ کلیپ های جالبی رو مشاهده کنید و درصورت تمایل با نصب نرم افزار اینترنت دانلود منیجر اون ها رو دانلود کنید. 
قالب وبلاگ

نرم افزار پخش مویرگی - پلاک خوان - گیت کنترل تردد

درب خزانه
زیر ویترینی

خواب پدرم


پدرم تعریف می کند:


در آن سالهای دولت اصلاحات که هر روز آنها یک جنجالی درست می کردند و هر روز به یکی از ارکان نظام گیر می دادند و در اوج قدرت شان، خیلی مستاصل وغمگین بودم. یک شب سر نماز خیلی با خدا صحبت کردم که خدایا این انقلاب که با خون هزاران شهید و زحمت آن سید بزرگوار به پیروزی رسید آیا باید این جوری توسط یک عده از خدا بی خبر نابود بشه؟ همین جور حرف زدم و حرف زدم و با همین غصه ها خوابیدم. در عالم خواب دیدم به یک جلسه ای دعوت شده ام. به نظرم می رسد که جلسه از طرف سپاه است و ما بسیجی ها را هم دعوت کرده اند. وارد جلسه که شدم دیدم یک نفر دم در ایستاده و به وارد شوندگان به جلسه یک سکه بهار آزادی می دهد. من سکه را گرفتم و رفتم روی صندلی نشستم. با خودم گفتم سکه را ببینم چه شکلی هست. وقتی سکه را وارسی کردم دیدم روی سکه نوشته شده:


 پنجاهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مبارک!


از خواب بیدار شدم و خیلی خوشحال بودم. دلم قرص شد که این انقلاب را کس دیگه ای نگه می دارد و با این شیطنت ها گزندی نمی بیند.


 


[ سه شنبه 88/11/20 ] [ 6:49 عصر ] [ کلیپ ساز ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

جهت دانلود کلیپ ها ابتدا برنامه اینترنت دانلود منیجر را نصب کنید . پس از نصب نرم افزار در گوشه ی بالا سمت راست کلیپ دکمه سبز رنگی ظاهر می شود که با کلیک روی آن می توانید کلیپ و ویدیوها را دانلود کنید.
لینک های اختصاصی
موضوعات وب
آرشیو مطالب
لینک های اختصاصی