سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود کلیپ فیلم و آهنگ خفن موبایل دوربین مخفی جالب و ..
شما می توانید در این وبلاگ کلیپ های جالبی رو مشاهده کنید و درصورت تمایل با نصب نرم افزار اینترنت دانلود منیجر اون ها رو دانلود کنید. 
قالب وبلاگ

نرم افزار پخش مویرگی - پلاک خوان - گیت کنترل تردد

درب خزانه
زیر ویترینی

 


فوتبال روز:بازیکن تیم فوتبال استیل‌‌آذین گفت: در مورد آینده در پایان فصل تصمیم خواهم گرفت.


علی کریمی پس از پیروزی 2 بر صفر برابر سپاهان نوین در چارچوب رقابت‌های جام حذفی اظهار داشت: نیمه اول بهتر بازی کردیم و توانستیم 2 گل به ثمر برسانیم. در نیمه دوم انگیزه لازم را نداشتیم و بیشتر تلاش کردیم بازی را کنترل و پیروز میدان شویم.
وی ادامه داد: بازی در جام حذفی بسیار دشوار است و با یک اشتباه نتیجه بازی تغییر خواهد کرد. امیدوارم با تلاش بازیکنان بتوانیم قهرمان جام حذفی شویم.
کریمی درباره برتری پرسپولیس در دربی خاطرنشان کرد: بسیار خوشحال شدم که پرسپولیس به دست یافت، البته استقلال نیز خوب بازی کرد.
کریمی درباره بازگشت به پرسپولیس عنوان کرد: در مورد فصل آینده باید در پایان فصل تصمیم گرفت. هم‌اکنون نسبت به استیل‌آذین تعهد دارم و تمام تلاش خود را برای این تیم انجام خواهم داد.
وی ضمن ابراز امیدواری به اینکه شرایط به گونه‌ای باشد که بتواند به پرسپولیس بازگردد، یادآور شد: پس از پایان فصل، اگر پیشنهادی باشد در مورد آن فکر خواهم کرد. 


 



                  


[ سه شنبه 88/11/20 ] [ 5:1 عصر ] [ کلیپ ساز ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

جهت دانلود کلیپ ها ابتدا برنامه اینترنت دانلود منیجر را نصب کنید . پس از نصب نرم افزار در گوشه ی بالا سمت راست کلیپ دکمه سبز رنگی ظاهر می شود که با کلیک روی آن می توانید کلیپ و ویدیوها را دانلود کنید.
لینک های اختصاصی
موضوعات وب
آرشیو مطالب
لینک های اختصاصی