سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود کلیپ فیلم و آهنگ خفن موبایل دوربین مخفی جالب و ..
شما می توانید در این وبلاگ کلیپ های جالبی رو مشاهده کنید و درصورت تمایل با نصب نرم افزار اینترنت دانلود منیجر اون ها رو دانلود کنید. 
قالب وبلاگ

نرم افزار پخش مویرگی - پلاک خوان - گیت کنترل تردد

درب خزانه
زیر ویترینی

پیشگویی جدید کارمند سازمان لیگ پس از اخراج مهدوی‌کیا  


فوتبال روز:در کش و قوس انتقادهای شدید از آلودگی‌های فوتبال ایران که مطابق انتظار با واکنش مدافعان فوتبال پاک به حاشیه رانده می‌شود، یک اظهارنظر رسمی از سوی حمید استیلی برای خودنمایی واقعیت‌های پنهان و مسائل پشت پرده فوتبال ایران کفایت می‌کرد.


سرمربی استیل‌آذین به فاصله دو روز پس از باخت تیم متبوعش به فولاد که در پی تصمیمات عجیب و جنجالی داور میسر شد، از پیش‌بینی اتفاقات این بازی به روایت یکی از کارمندان رسمی و قدیمی فدراسیون فوتبال خبر داد. اظهارات بی‌پرده استیلی که در گفت‌وگو با یکی از سایت‌های خبری که پیش‌بینی کارمند سازمان لیگ با سناریوی باخت تیمش به فولاد را مرتبط می‌دانست، جو فدراسیون فوتبال را به شدت ملتهب کرده و موجب دستپاچگی مدیران ارشد آن شده است.
چنانکه مدیران فدراسیون طی 24 ساعت گذشته از نشان دادن هرگونه واکنش صریحی نسبت به صحبت‌های استیلی و گفت‌وگو با سایت‌های خبری امتناع کرده و به تشکیل جلسه و احضار کارمند مذکور پرداخته‌اند. اکثریت قریب به اتفاق کسانی که روز گذشته به فدراسیون فوتبال مراجعه کردند از فضای سوت و کور و حرف‌های درگوشی کارمندان فدراسیون می‌گویند. روایت این اتفاق عجیب از زبان پازوکی، مدیر نقل و انتقالات باشگاه استیل‌آذین شنیدنی است: «روز بازی با فولاد یکی از کارمندان فدراسیون فوتبال به من گفت که امروز تیم شما می‌بازد و مهدوی‌کیا هم اخراج می‌شود. ابتدا حرف‌های او را یک شوخی ساده فرض کردم اما بعد از اتفاقات این بازی تصمیم گرفتم این قضیه را افشا کنم.»
پس از کنکاش و اصرار عموم جامعه فوتبال برای پی بردن به نام و هویت کارمند فدراسیون فوتبال، روابط عمومی باشگاه استیل‌آذین برای تنویر افکار عمومی از آلبرت گریگوریان، یکی از کارمندان قدیمی سازمان لیگ به عنوان فردی که ریز اتفاقات بازی را پیش‌بینی کرده نام برد. آلبرت کارمند شناخته شده فدراسیون فوتبال همان فردی است که شایعات زیادی در مورد شخصیت حقوقی او وجود دارد. چند روز قبل واعظ آشتیانی، مدیرعامل باشگاه استقلال با اشاره تلویحی به این عنوان خواستار روشن شدن هویت یکی از کارمندان سازمان لیگ شده بود که اقدام به پاک کردن اخطار بعضی بازیکنان لیگ برتری می‌کند و اساسا سابقه روشنی در پست‌های اجرایی فدراسیون فوتبال ندارد. مدیر نقل و انتقالات باشگاه استیل‌آذین با تاکید بر صحت ادعایش در ادامه می‌گوید: «من در ملاقاتم با آلبرت می‌خواهم یک سوال را مطرح کنم. اینکه آیا او با من شوخی کرده یا علم غیب داشته یا پای مسائل دیگری در میان است؟‌ تمام صحبت‌های استیلی را تایید می‌کنم و برای اثبات آن به فدراسیون فوتبال خواهم رفت.»
آلبرت گریگوریان که پس از قرار گرفتن در مظان اتهام درخواست تمام خبرنگاران را برای گفت‌وگو در خصوص ادعای استیلی و مدیرنقل و انتقالات استیل‌آذین رد کرده، در گفت‌وگوی اختصاصی با تهران امروز اصل ماجرا را اینگونه روایت می‌کند: «آقای پازوکی برای گرفتن مجوز بازی مهدوی‌کیا به فدراسیون آمده بود. ما از دوستان قدیمی یکدیگر هستیم. وقتی او را دیدم به شوخی گفتم مجوز بازی مهدوی‌کیا صادر شده اما چه فایده. او حتما این هفته اخراج می‌‌شود و تیم شما هم بازنده خواهد بود. بعد از بازی در حالی که پیش‌بینی من درست از آب درآمده بود به اتفاق دوستان به فدراسیون فوتبال رفتیم و قرار گذاشتیم وقتی پازوکی به فدراسیون آمد در یک اقدام جمعی به او بخندیم.»
با اینکه کارمند سازمان لیگ صراحتا پیش‌بینی‌اش از اتفاقات بازی را تایید می‌کند اما رابطه تیره استیلی و مدیران باشگاه استیل‌آذین باعث شده روابط عمومی باشگاه حرف‌های سرمربی خود را به یک سوءبرداشت تعبیر کند. در جریان بازی با فولاد، وقتی معدود تماشاگران معترض استیل‌آذین علیه استیلی شعار می‌دادند علی کریمی و کاویانپور آنها را به آرامش دعوت کردند. ظاهرا این اتفاق بی‌ارتباط با اظهارات مدیر روابط عمومی باشگاه نیست. او با رد صحبت‌های استیلی می‌گوید: «حرف‌های استیلی یک سوءبرداشت بوده. مسئول نقل و انتقالات باشگاه با آلبرت، کارمند سازمان لیگ شوخی لفظی کردند و او به شوخی گفته که استیل‌آذین به فولاد می‌بازد و مهدوی‌کیا اخراج می‌شود. پازوکی نیز این حرف‌ها را به استیلی منتقل می‌کند بدون اینکه بگوید در حد شوخی و مزاح بوده است. به همین دلیل پس از مسابقه برای استیلی شبهه به وجود آمده بود.»
تعامل و رابطه دوستانه مدیران باشگاه استیل‌آذین با مسئولان سازمان لیگ بر کسی پوشیده نیست. سازمان لیگ در هفته‌های ابتدایی فصل در یک اقدام فراقانونی مجوز بازی محمد غلامی را برای استیل‌آذین صادر کرد که با اعتراض گسترده اغلب مدیران باشگاه‌ها به ویژه اولیایی، مدیرعامل وقت باشگاه پاس همراه شد. مسلما مطلوب مدیران باشگاه استیل‌آذین نیست که با حمایت از حرف‌های استیلی کارت سبز و امتیاز بزرگ خود در فدراسیون فوتبال را به حراج بگذارند. در همین راستا مدیر روابط عمومی باشگاه استیل‌آذین ضمن تقدیر از زحمات سازمان لیگ و عذرخواهی رسمی از مدیران آن می‌گوید: «عزیزمحمدی و همکارانش لیگ را بسیار منظم برگزار می‌کنند و تلاش آنها قابل تمجید است. اگر در مصاحبه استیلی، به او و سایر همکارانش در سازمان لیگ بی‌احترامی شده از آنها عذرخواهی کرده و تاکید می‌کنیم این مساله فقط یک سوءبرداشت بوده است.»
با اینکه تلاش‌ها برای تلطیف کردن فضای هجوآلود فعلی آغاز شده، آلبرت گریگوریان از توبیخ خود توسط مدیران فدراسیون فوتبال خبر می‌دهد: «در مورد این مساله به آقای عزیز محمدی توضیح دادم و به ملاقات آقای آجورلو رفتم. این شاید از بخت بد من باشد که تمام پیش‌بینی‌هایم از بازی فولاد و استیل‌آذین درست از آب درآمد. بنده تا دقیقه 90 از اسامی داوران بی‌خبرم و در مافیای فوتبال ایران نیستم. جامعه فوتبال باید این اتفاق را به حساب شوخ‌طبعی من بگذارد اما اگر شکایت کنند در هر دادگاهی که بخواهند حاضر می‌شوم.» این بخش از حرف‌های آلبرت گریگوریان، عذر بدتر ازگناه و نوعی رمزگشایی از اتفاقات پنهانی است که در فوتبال ایران رخ می‌دهد: «چند سال پیش وقتی سرپرست وقت پیکان به دنبال مجوز بازی خسرو حیدری برای این تیم بود به او گفتم حتی با جذب خسرو حیدری هم به لیگ یک سقوط می‌کند. فصل تمام شد و پیش‌بینی من دقیقا به حقیقت پیوست. چند روز پیش هم به روشنایی، سرپرست استقلال اهواز گفتم تیم شما امسال به لیگ یک سقوط می‌کند. اگر این پیش‌بینی هم درست باشد احتمالا به دردسر تازه‌ای تبدیل خواهد شد. واقعیت این است که تبحر خاصی در پیش‌بینی اتفاقات فوتبال دارم.»
این اولین مرتبه‌ای نیست که راز آلودگی‌ها مدیران فوتبال ایران برملا می‌شود و آخرین آن هم نخواهد بود. وقتی کارمند ساده فدراسیون فوتبال در قامت یک پیشگوی بی‌بدیل ظاهر می‌شود، آیا اولتیماتوم کمیته انضباطی به حمید استیلی برای رد مصاحبه‌اش که جز واقعیت چیز دیگری در آن یافت نمی‌شود پاک کردن صورت مساله نیست؟ در فوتبال انگلستان، رسوایی اخلاقی‌ جان تری به قیمت از دست دادن بازوبند کاپیتانی تیم‌ملی تمام می‌شود اما در فوتبال ایران در روی همان پاشنه قدیمی می‌چرخد و در روز روشن، خورشید را انکار می‌کنند.  


 


 


[ سه شنبه 88/11/20 ] [ 5:1 عصر ] [ کلیپ ساز ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

جهت دانلود کلیپ ها ابتدا برنامه اینترنت دانلود منیجر را نصب کنید . پس از نصب نرم افزار در گوشه ی بالا سمت راست کلیپ دکمه سبز رنگی ظاهر می شود که با کلیک روی آن می توانید کلیپ و ویدیوها را دانلود کنید.
لینک های اختصاصی
موضوعات وب
آرشیو مطالب
لینک های اختصاصی