سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود کلیپ فیلم و آهنگ خفن موبایل دوربین مخفی جالب و ..
شما می توانید در این وبلاگ کلیپ های جالبی رو مشاهده کنید و درصورت تمایل با نصب نرم افزار اینترنت دانلود منیجر اون ها رو دانلود کنید. 
قالب وبلاگ

نرم افزار پخش مویرگی - پلاک خوان - گیت کنترل تردد

درب خزانه
زیر ویترینی

رکورد شکنی استقلالی هادر جام حذفی  


فوتبال روز:استقلال رکورد گلزنی هایش در رقابت های جا م حذفی شکست. پیش از این رکورد آنها با 9 گل مقابل فرمانداری مریوان بدست آمده بود


رکورد شکنی استقلالی ها پیروزی سیزده گله استقلال مقابل ذرت کاران پارس آباد مغان باعث شد تا آنها رکورد بیشترین گل زده شان در تاریخ جام حذفی را بشکنند. قبل از این بازی، بهترین پیروزی استقلال در جام حذفی به سال 1383 باز می گشت که آنها در آزادی با نتیجه 9 بر صفر توانستند تیم فرمانداری مریوان را شکست دهند. در آن بازی بهترین گلزن استقلال فرزاد مجیدی بود که هت تریک کرد و دیگر گلها را هم علی سامره(دو گل)، پیروز قربانی، کیوان ساجدی، فابریسیوی برزیلی و فراز فاطمی به ثمر رساندند.
اما این بار نه تنها رکورد گل زدن در یک بازی شکست بلکه هت تریک فرزاد مجیدی هم با 4 گل سید مهدی سید صالحی شکست تا استقلال رکوردش را بعد از گذشت 5 سال در جام حذفی بهبود ببخشد. استقلال فصل قبل هم استارت پر گلی در جام حذفی زد و با شکست دادن هفت گله داماش، تیمی که فصل قبلش با نادر دست نشان در فینال شکستش داده بود راهی مرحله بعد شد.
استقلال با مرفاوی اما فقط یک بار در جام حذفی شرکت کرده و در همان مرحله اول با شکست یک به دو مقابل مرصاد شیراز در ورزشگاه حافظیه از گردونه بازیها خارج شد.  


 


 


 


[ سه شنبه 88/11/20 ] [ 5:1 عصر ] [ کلیپ ساز ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

جهت دانلود کلیپ ها ابتدا برنامه اینترنت دانلود منیجر را نصب کنید . پس از نصب نرم افزار در گوشه ی بالا سمت راست کلیپ دکمه سبز رنگی ظاهر می شود که با کلیک روی آن می توانید کلیپ و ویدیوها را دانلود کنید.
لینک های اختصاصی
موضوعات وب
آرشیو مطالب
لینک های اختصاصی