سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود کلیپ فیلم و آهنگ خفن موبایل دوربین مخفی جالب و ..
شما می توانید در این وبلاگ کلیپ های جالبی رو مشاهده کنید و درصورت تمایل با نصب نرم افزار اینترنت دانلود منیجر اون ها رو دانلود کنید. 
قالب وبلاگ

نرم افزار پخش مویرگی - پلاک خوان - گیت کنترل تردد

درب خزانه
زیر ویترینی

استقلال در جام حذفی هم خرق عادت نکرد 


فوتبال روز:استقلالی ها امسال میانه چندان خوبی با پنالتی زدن ندارند و این عادتشان را در جام حذفی هم ترک نکردند و این بار مهرشاد مومنی راه برهانی را ادامه داد!


استقلالی ها در تمام طول فصل همیشه از این موضوع گلایه داشتند که داوران برای آنها در جریان بازیها پنالتی نمی گیرند ولی این طلسم بالاخره در بازی با ملوان شکست و هدایت ممبینی خطا روی خسرو حیدری را پنالتی گرفت اما آرش برهانی این ضربه را به تیر افقی دروازه کوباند تا استقلال خیلی راحت یه امتیاز پیروزی را با یک امتیاز مساوی عوض کند. پنالتی دوم و تا اینجای کار آخر استقلال در لیگ برتر نهم هم در بازی با ابومسلم و در اثر خطا روی فرهاد مجیدی به دست آمد که این بار هم کیانوش رحمتی آن را به بیرون زد.
 در بازی جام حذفی اما استقلالی ها در یک بازی صاحب 3 ضربه پنالتی شدند که دو ضربه اول را آرش برهانی و پائولو رینالدو کروزادو به گل تبدیل کردند ولی استقلالی ها ترک عادت نکردند و پنالتی آخر را ازدست دادند تا مشخص شود داوران چیزی می دانستند که برای آنها پنالتی نمی گرفتند. این بار مهرشاد مومنی جوان بود که اجازه نداد استقلالی ها عادت بدشان را ترک کنند. آنها بهتر است درلیگ هم بی خیال پنالتی و اعتراض بابت نادیده گرفته شدن این موضوع توسط داوران شوند.  


 


  


[ سه شنبه 88/11/20 ] [ 5:1 عصر ] [ کلیپ ساز ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

جهت دانلود کلیپ ها ابتدا برنامه اینترنت دانلود منیجر را نصب کنید . پس از نصب نرم افزار در گوشه ی بالا سمت راست کلیپ دکمه سبز رنگی ظاهر می شود که با کلیک روی آن می توانید کلیپ و ویدیوها را دانلود کنید.
لینک های اختصاصی
موضوعات وب
آرشیو مطالب
لینک های اختصاصی