سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود کلیپ فیلم و آهنگ خفن موبایل دوربین مخفی جالب و ..
شما می توانید در این وبلاگ کلیپ های جالبی رو مشاهده کنید و درصورت تمایل با نصب نرم افزار اینترنت دانلود منیجر اون ها رو دانلود کنید. 
قالب وبلاگ

نرم افزار پخش مویرگی - پلاک خوان - گیت کنترل تردد

درب خزانه
زیر ویترینی

استیل آذین یا مجمع ستارگان 


فوتبال روز:ترکیب استیل آذین روز به روز بیشتر به ترکیب تیم های ملی شباهت پیدا می کند و جمع شدن بازیکنانی که روزگاری نه چندان دور ستاره بودند می تواند به مثابه تیغی دو لبه برای این تیم عمل کند


 به ترکیب استیل آذین که نگاه می کنیم آنها را تیمی می بینیم مملو از ستارگان پیشین تیم ملی در مقاطع مختلف، مهدی مهدوی کیا در مقدماتی جام جهانی 1998 ستاره تیم ملی بود، مثلث مهدوی کیا در کنار علی کریمی و حسین کعبی در جام ملتهای آسیای 2004 در چین همه کاره تیم ملی محسوب می شد. علیرضا نیکبخت واحدی در کنار علی کریمی ستارگان اصلی تیم میروسلاو بلاژویچ در راه رسیدن به جام جهانی 2002 بودند که در نهایت این اتفاق نیفتاد. حامد کاویانپور هم ستاره تیم بلاژویچ بود که البته جایش را در ترکیب اصلی متناوبا با جواد نکونام تعویض می کرد.
البته همه این ستاره های روزهای بد ملی هم داشتند، مهدوی کیا در جام ملتهای آسیای سال 2000، علی کریمی در جام جهانی 2006، علیرضا نیکبخت که هم جام ملتها و هم جام جهانی را از دست داد و حسین کعبی که در دوران علی دایی در مقدماتی جام جهانی 2010 روزهای بدی را پشت سر گذاشت. این اجتماع در استیل آذین ستاره های ملی خواهند بود یا مردانی که با پیران تیم ملی ناکامی را تجربه کردند؟  


 


 


                


[ سه شنبه 88/11/20 ] [ 5:1 عصر ] [ کلیپ ساز ] [ نظر ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

جهت دانلود کلیپ ها ابتدا برنامه اینترنت دانلود منیجر را نصب کنید . پس از نصب نرم افزار در گوشه ی بالا سمت راست کلیپ دکمه سبز رنگی ظاهر می شود که با کلیک روی آن می توانید کلیپ و ویدیوها را دانلود کنید.
لینک های اختصاصی
موضوعات وب
آرشیو مطالب
لینک های اختصاصی